Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Steamboat Springs, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Steamboat Springs, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chaos

16 Juni 2008 | Verenigde Staten, Steamboat Springs

Loop je op je gemakje boodschappen te doen bij de WalMart, word je door verschillende personen per sms op de hoogte gehouden van de wedstrijd Nederland-Frankrijk. En aangezien we allemaal op een andere plek in de WalMart liepen, heb ik wat afgeschreeuwd om de rest van de groep van de stand op de hoogte te houden. Om onze overwinning te vieren, zijn wij voor een groepsfoto naar Nederland gereden. Ik moet jullie vertellen, het verbaasde mij niet dat de lokale bevolking ons maar raar aan stond te kijken toen wij voor het bord "Nederland Welcomes You" stonden.
Enfin, zondag hebben we uitgeslapen. We waren nu pas rond half 7 wakker. Zaterdag was dat nog een uurtje of 4 toen we met zijn allen naar de toiletten liepen. Leuk hoor, zo'n jetlag. We hebben vandaag rondgetourd in de Rocky Mountains. En ja, op 3000 meter hoogte is het koud. Morgen vervolgen we onze reis richting Yellowstone. Ik hoop dat we daar bereik hebben met de mobiel, zodat wij graag weer per sms op de hoogte worden gehouden van de wedstrijd Nederland-Roemenië.

• 16 Juni 2008 - 04:33

Paola:

Haha stelletje mafkezen! Zelfs vlaggen mee... zucht. Moet niet gekker worden. Maar het ziet er prachtig uit daar... Heel veel plezier. Lfs!

• 16 Juni 2008 - 07:49

Natasja:

leuk gefotoshopt met die vlaggen, ziet er bijna echt uit.

• 16 Juni 2008 - 07:53

Joep En T. Bertha:

Dat ziet er erg gezellig uit!!! En we zullen duimen voor bereik, zal moeilijk worden. Veel plezier weer en tot een volgend berichtje!!!

• 16 Juni 2008 - 08:30

Iris:

heey allemaal, ziet er gezellig uit daar ik hoop dat jullie daar mooi weer hebben en ohja opa vond het vaderdag cadeau erg handig en was supper blij ermee :P
    groetjes iris

• 16 Juni 2008 - 10:45

Fred Miranda En Kids:

Gelukkig zijn jullie niet opgepakt na dat geschreeuw in de Super. 't Was een hele spannende wedstrijd. Jullie vermaken je wel, dat is goed te zien. Leuke foto's. Groetjes en tot snel horens.

• 16 Juni 2008 - 14:43

Moeder Schouten:

hartstikke gaaf ik krijg zin om ook zoiets te gaan doen, wie weet als ik hard ga sparen.Alles goed in sluipwijk en de groetjes(lik) van Tippy!

• 16 Juni 2008 - 14:46

Marian En De Rest:

als jullie terugkomen zijn jullie dan verkouden of zoeken jullie ook nog de zon op? Wel ontzettend leuk om jullie zo te kunnen volgen. Is de volgende foto in skipak of badkleding? Succes en tot de volgende keer!

• 16 Juni 2008 - 15:50

Mireille:

dwazen

• 16 Juni 2008 - 18:19

Barbara:

jullie zijn echt oeroeflakkies.

Ik doe wel weer smsjes sturen hoor. Alleen afwachten dus of je die ook dezelfde dag ontvangt dus.

Je krijgt de groeten van de sportschoolclan, ze wensen je vele plezier

• 16 Juni 2008 - 18:37

Fam.De Heer:

Hoi wat leuk ik heb jullie gevonden.Wat en Nederlands tintje heeft de foto.En hoe is het bij jullie,al heel wat gezien en beleefd?Hier is alles dik in orde,wij wensen jullie een hele goede tijd en zoeken jullie nog wel een keer op.De hartelijke groeten van de de Heertjes uit Reeuwijk.

• 17 Juni 2008 - 09:31

Tom:

Hallo oranjefanaten !!!! wat leuk om jullie te volgen, net of we een beetje meereizen ! Superrrrrrrr .. have fun ! kus Tom