op weg naar Yellowstone - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu op weg naar Yellowstone - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu

op weg naar Yellowstone

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chaos

18 Juni 2008 | Verenigde Staten, Jackson

Vanmorgen vroeg vertrokken om op tijd een campground in de omgeving van Jackson te vinden waar ze kabel tv hebben. Zitten we daar lokale tijd om kwart voor één helemaal klaar voor, zenden ze alleen de wedstrijd Frankrijk-Italië uit! Dat was wel een kleine teleurstelling. Dan maar via internet Radio 1 opzoeken en zo de wedstrijd volgen.

Morgen gaan we weer op tijd ons bed uit. We willen op tijd in Yellowstone zijn om nog een plaatsje op een campground aldaar te bemachtigen. Het schijnt er altijd dringen te zijn.

In Yellowstone zullen we waarschijnlijk geen internet hebben, dus van het weekend komt pas weer een volgend bericht met hopelijk vele mooie foto's van Yellowstone.

• 18 Juni 2008 - 03:47

Paola:

Dit zijn al supermooie foto's! En Italië heeft toch ook met 2-0 gewonnen; wat maakt het uit ;-) Dubbel feestje hier dus!
    Ik ben benieuwd naar Yellowstone... tot horens en geniet ervan! Dikke kus voor iedereen. Oh en Natas, doe je je jas dicht... tis een fris windje [/moedermodus] Hahaha... Ciao!

• 18 Juni 2008 - 06:51

Rita:

Wat leuk om jullie zo te volgen! Ben begonnen aan de Wandeling van Van Dis. AFTH Natas?? Ik hoop dat jullie een goed plekje hebben gevonden. Enjoy

• 18 Juni 2008 - 07:07

Tom:

Jee, wat gaaf daar, wil ik ook heen !!!! have fun, dudes !

• 18 Juni 2008 - 07:10

Natasja:

ja dat zijn de bekende foto's het is daar zo vreselijk mooi... Je kan trouwens ook op www.voetbalinbeeld.nl live voetbal kijken, is leuker dan via de radio.
    Veel plezier bij old faithfull en veel ohhhh,ahhhh en its amazing zeggen dan zijn jullie goeie amerikanen

• 18 Juni 2008 - 14:45

Fred Miranda En Kids:

Wauw...mooie foto's. Zeg maar tegen Frank en Hendrine dat we leven zien in hun huis. Dus dat zit goed.

• 19 Juni 2008 - 16:45

Barbara:

coole foto's! Prachtig daar. Geniet er van.

En ter info: Nederland speelt zaterdag tegen Rusland.

• 21 Juni 2008 - 15:22

Joep En T. Bertha:

Hoi daar. Nog even een berichtje voor we zelf twee weken weg zijn. Heel veel plezier en we kijken als we terug zijn weer hoe het bij jullie gaat. Geniet er van!!!