Fort Collins - Reisverslag uit Fort Collins, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu Fort Collins - Reisverslag uit Fort Collins, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu

Fort Collins

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chaos

02 Juli 2008 | Verenigde Staten, Fort Collins

We hadden plannen gemaakt waar we nu weer heen zouden gaan. Maar Chaos Travel zou geen Chaos Travel zijn, als deze plannen op het laatste moment gewoon niet compleet worden omgegooid.

De Big Badlands in South Dakota waren mooier dan verwacht, dus we zijn daar een dag langer gebleven om rond te touren.

Maandag hebben we onze reis vervolgd naar alweer onze 5e staat deze vakantie. Na Colorado, Wyoming, Montana en South Dakota is het de beurt aan Nebraska. Helaas is deze kant van Nebraska errug saai. Als het geen glooiend grasland is dan is het wel landbouw en meer niet. 's Avonds hebben we overnacht op Fort Robinson. Hier is ruim een eeuw geleden Wounded Knee gedood.

De volgende dag hebben we, jawel alweer, paardgereden. Dit keer was het een ritje van driekwartier over de reeds genoemde graslanden net buiten Fort Robinson. Na het paardrijden hebben we onze reis vervolgd terug naar Wyoming, al waar we onderweg een tussenstop hebben gemaakt bij Carhenge. Jullie kennen Stonehenge? Dit is hetzelfde maar dan met grijsgespoten autowrakken. Vervolgens hebben we een campground in Glendo State Park gevonden.

Vandaag zijn we weer richting Colorado gereden. We zitten thans in het plaatsje Fort Collins. We zijn nu nog op zoek naar een campground voor de 4th of July. Dat kan nog lastig worden omdat dat hier een nationale feestdag is. Desnoods overnachten we op de parkeerplaats van een Walmart! Komt allemaal goed!

• 03 Juli 2008 - 15:11

Barbara:

ja lieve mensen, maar aan alle mooie dingen komt een eind. Hoeveel dagen hebben jullie nog te gaan....????

Heel veel plezier ook het laatste deel van jullie reis en succes met het vinden van een campground morgen!

• 03 Juli 2008 - 20:15

De De Heertjes:

Hoi vakantiegangers,mooie foto's en wat een avontuur,nog een fijne tijd gewenst vanuit Reeuwijk

• 04 Juli 2008 - 06:17

De Mulders :

Hoi hoi wat een leuke berichtjes om te lezen, daar straalt de gezelligheid wel van af. En jullie zien zo heel wat zeg. Geniet er nog even van, het gaat nu snel.
    Groetjes vanuit Reeuwijk

• 04 Juli 2008 - 07:59

Moeder Schouten:

Leuk om al die berichten te lezen, jullie zien wel veel! Nu nadert (bijna) het einde van de lange reis. Klaas, moet ik zorgen dat er boerenkool met worst in huis is als je thuiskomt?
    Nog veel plezier deze dagen!

• 05 Juli 2008 - 09:16

Alan En Mireille:

Bom diaz !
    groeten uit Portugal.

• 06 Juli 2008 - 07:14

Fred Miranda En Kids:

We vroegen ons af wie van jullie is blijven hangen daarboven op die berg met zijn paard??? Frank misschien??? Nog een paar daagjes en dan staan jullie weer op Nederlandse bodem. Hoop dat jullie voor die tijd nog een verslag weggeven. Wij vonden ze erg leuk om te lezen.

• 06 Juli 2008 - 15:05

Paola:

Hallodiejo,
    Eigenlijk heb ik geen idee wanneer jullie terugkomen, blijf gewoon nog een maandje ;-)
    OmIda heeft dit moois allemaal niet ontvangen???
    Liefs en goede reis terug. Geniet er van zolang het kan!!!
    Dikke zoen.

• 09 Februari 2009 - 16:39

Ikke:

Ref: "Hier is ruim een eeuw geleden Wounded Knee gedood." Dat moet Craxy Horse zijn. Wounded Knee is een plaatsje elders in Amerika waar een indianen veldslag heeft plaatsgevonden.