Aankomst - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chaos

13 Juni 2008 | Verenigde Staten, Denver

Daar zitten we dan. Het is 4 uur 's ochtends en we zijn al weer wakker. Klaar voor vertrek. Maar ja, we kunnen de camper pas om 8 uur ophalen. Eerst maar rustig douchen, ontbijten kan vanaf 5 uur en dan maar op ons gemakkie naar de camper.
Welpie is er in ieder geval klaar voor!

• 13 Juni 2008 - 10:16

Barbara:

hee, jullie zijn in ieder geval goed aangekomen dus. Hier is het nu 12.15 uur, hoeveel uur vroeger is het bij jullie?

Veel plezier de komende weken en ik lees wel af en toe op deze site hoe het jullie daar vergaat

• 13 Juni 2008 - 10:19

Rita:

Natas ben je al begonnen in AFTH? Wij zijn druk aan het werk. Ik ga zo de broodjes halen bij Take Fresh. Veel plezier daar.

• 13 Juni 2008 - 11:05

Fred En Miranda:

Heej, vakantiegangers fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Wij zitten er hier ook klaar voor...Hup Holland Hup. Blijf ons op de hoogte houden van jullie vakantieverhalen. Hartstikke leuk.

• 13 Juni 2008 - 11:08

Conny:

Hey hallo allemaal fijn om te weten dat jullie er zijn. Is welpie klaar voor vanavond??
    Veel plezier met z'n alle en wij lezen graag hoe het met jullie gaat.
    Groetjes van ons allemaal

• 13 Juni 2008 - 11:19

Paola:

Kijk hem zitten! En geen vlaggetjes voor aan de camper mee? Gelukkig maar... Veel plezier daar en een dikke zoen!

• 13 Juni 2008 - 11:57

Bianca:

Hoi Luitjes,

Wat leuk om te horen dan jullie zijn goed aangekomen. Wat een feest beest die welpje:)
    Ik heb gisteravond Jan Smit gezien met heeelll veeeelll smiroff ice heerlijk!
    dikke knuffel
    veel plezier jullie

• 13 Juni 2008 - 12:32

Rita Weer:

Lana is helaas gezakt! Lachuh zeg die Welp, Josephine dacht dat jij het was met een feestpakje aan!!

• 13 Juni 2008 - 12:53

Natasja:

Het is toch wel heel erg als je je appiewelpie mee naar de states neemt hoor !! Maar ik ben nu alweer ernstig jaloers, ik wil ooooook !!!! Doe voorzichtig onderweg en blijf ons op de hoogte houden van de reis.

Groetjes natas (en henk, maar die is er nu niet)

• 13 Juni 2008 - 17:10

Marian En De Rest!:

cool welpje mee naar USA!
    Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad. Het was wel even zoeken op internet maar gevonden!Veel plezier en tot later!

• 13 Juni 2008 - 17:37

Joep En T.Bertha:

Hallo daar...Groetjes uit Reeuwijk en een hele fijne vakantie! Ik was te laat voor een smsje Klaas, dus zo maar. Geniet er van!!!

• 13 Juni 2008 - 21:41

Alan En Mireille:

Mooi , jullie zijn goed aangekomen !
    Nou de chaos is hier ook compleet, nederland is net klaar met voetballen.... 4-1 tegen Frankrijk ! Welpie helpt, dat is wel duidelijk !!!! Geniet lekker van jullie korte vakantie en ik zal regelmatig inloogen om jullie avonturen te volgen!

• 15 Juni 2008 - 13:54

De Mulders :

Hey leuk om zo elkaar op de hoogte te houden op deze side!
    Heel veel plezier met elkaar en groetjes uit Reeuwijk.