Las Vegas - Reisverslag uit San Simeon, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit San Simeon, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Chaos

23 September 2013 | Verenigde Staten, San Simeon

Heenreis ging vrij vlotjes. Deel 2 van de reis (van Philadelphia naar Las Vegas) zat er een grietje uit Oostenrijk naast mij die een beetje vliegziek was. Van de 5,5 uur heeft ze zo'n 3 zitten kotsen :/

Enfin, eenmaal in Las Vegas aangekomen, gelijk onze bolide opgehaald: een witte Dodge Charger. En hij rijdt heerlijk. In het hotel eerst ff lekker gedoucht en vervolgens wat gegeten. We wilden het naar bed gaan zo lang mogelijk uitstellen, dus wat doe je als je in Vegas zit? Juist! Lekker gokken. En hard dat dat gaat met centen en kwartjes ;-)

Zaterdag waren we om 4 uur al lekker klaarwakker en aangezien de WalMart in Vegas 24/7 open is, zijn we gaan shoppen voor onze reis: koelboxje, water, frisdrank, bier etc. Overal hangen al Halloweenspullen, dus ook hiervan een T-shirt en oorbellen van gekocht.

'S middags vanaf de Riviera naar de Stratosphere en weer terug gewandeld, daarna een dutje gedaan en 's avonds de andere kant op gewandeld, de Strip op en neer. De show van Treasure Island hebben ze enigszins aangepast: niks een aanvaring tussen de Britten en de piraten maar tussen een schip sexy vrouwelijke piraten en een schip sexy mannelijke piraten. Vond de vorige show beter, maar ieder zijn ding.

Vandaag zijn we dan op weg gegaan naar Californië en nu zitten we in een motel bij San Simeon want morgen willen we Hearst Castle bezoeken.

• 23 September 2013 - 04:33

PPola:

Klinkt goed. veel plezier xx

• 23 September 2013 - 07:00

Barbara:

Klinkt allemaal heel akelig zeg ;). En dan te bedenken dat je nog bijna drie weken moet.....

• 23 September 2013 - 09:00

Spekkies:

Wij hier nog vier daagjes werken en daarna komen we jullie helpen met afzien !

• 23 September 2013 - 10:11

Frank:

veel plezier in de u.s.a!
    hearst castle, dat is een tijd geleden! absoluut een aanrader.
    doe voorzichtig en geniet!