Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Chaos Travel - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Chaos Travel - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Chaos

07 November 2012 | Australië, Sydney

En toen zaten we alweer in Sydney. Tijd gaat best snel als je het naar je zin hebt. Als eerste zijn we direct naar Fab's place gereden alwaar Laura al op ons zat te wachten. Jammer alleen dat haar bel het niet goed deed, dus het duurde ff. De concierge van het appartementencomplex heeft ons binnengelaten en toen Fabian gebeld om te zeggen dat wij er waren. Fabian heeft toen Laura gebeld en die kwam daarna naar beneden om ons naar hun appartement te brengen. We kregen gelijk een rondleiding door het appartement en over de 17e verdieping waar een sauna, overdekt zwembad met whirlpool en fitnesszaaltje zit.

Na een klein middagdutje wilden we ff de omgeving verkennen en een sandwich scoren. Bij de voordeur liepen we gelijk Igor tegen het lijf die net uit school kwam. Jongen moest gelijk aan de studie want die zit midden in zijn toetsweek. Vervolgens zijn we bij Coles wat lunch wezen scoren en hebben we dus ons rondje gewandeld.

Om half 5 weer terug want Fab zou eerder thuis komen. Jongens bleven thuis eten en wij hebben spullen voor een bbq gehaald en zijn toen naar een van de publieke bbq-plekken gereden. Het waaide helaas nog al en we hadden af en toe last van druppels en onweer. Maar dat mocht de pret niet drukken!

'S avonds zijn we met Fabian naar het Opera House en de Harbour Bridge gelopen voor de nachtfoto's. Biertje gedronken onder de brug en lekker bijkletsen.

Vandaag mogen wij onze auto halen. Een Nissan Patrol met een rooftop tent. Ben benieuwd! Voorts willen we met de ferry een rondje door de haven om de brug en het Opera House vanaf het water te fotograferen.

• 07 November 2012 - 22:30

Barrie:

Ik ben zooooo jaloers! Maar kondig maar vast aan: maart 2014 is de planning dat wij die kant op komen!

• 08 November 2012 - 06:51

André:

Ik lees net dat "wij" maart 2014 jullie richting opgaan..........
    Doe de groeten aan de familie en geniet in volle tuigen van dit prachtige continent.

• 08 November 2012 - 08:39

Fred Miranda En Kids:

Leuk om jullie weer op deze manier te volgen. Geniet van deze prachtige weken en doe Frank de groetjes van ons.

• 08 November 2012 - 12:05

Tommy:

Leuk !We want pics !!!We want pics !!!We want pics !!!We want pics !!! Have fun !

• 08 November 2012 - 21:56

Klaas:

Heyyy allemaal heel veel plezier en groetjes aan the fab and family

• 08 November 2012 - 21:56

Klaas:

Heyyy allemaal heel veel plezier en groetjes aan the fab and family

• 09 November 2012 - 02:53

Rob:

De foto van de Harbour Bridge en het biertje staat op facebook :)

• 09 November 2012 - 13:34

Paola:

November 2013! Dan kom ik hoor. Ben ik lekker uitgewerkt ;-)

Liefs, knuffels en de hele rambam aan de Fabio family! En voor jullie natuurlijk :-)