Bye Bye Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu Bye Bye Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu

Bye Bye Vegas

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Chaos

11 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dinsdag zijn we eerst naar Henderson gereden om een bezoekje te brengen aan het Clark County Heritage Museum. In dit museum krijg je de geschiedenis van Las Vegas en omgeving te zien vanaf de prehistorie. 's Middags hebben we ons ingecheckt in het Luxor Hotel en Casino. Dit is een casino in de vorm van een piramide. We hebben een hoeksuite met een groot bad in de kamer en een apart zitgedeelte. Lekker luxe dus. Hier logeren we de rest van de vakantie. 's Avonds hebben we met Henk en Natasja een buffetje gepakt in het Flamingo Hotel verder op de Strip en vanaf daar zijn we teruggelopen naar ons hotel.

Woensdag hebben we een beetje een luie dag gehad. Heerlijk! Want ja, 's avonds hadden we een bruiloft. Henk en Natasja hadden besloten na 10 jaar huwelijk elkaar opnieuw het jawoord te geven. We werden om iets over 6 uur opgehaald door een limousine en zijn naar downtown Las Vegas gereden. Ze hadden een lekker kitscherige kapelletje geregeld en trouwden in de garden chapel. De plechtigheid was live te volgen via een webcam. Daarna hebben we een lekker buffetje genomen in een restaurant in ons eigen hotel.

Donderdag zijn Jaap en ik naar de Valley of Fire gegaan. Het was hier een stuk drukker dan de laatste keer. Maar goed, toen waren alle nationale parken open en nu ff niet niet. En tja, toeristen willen toch een beetje van het landschap genieten en komen dan allemaal naar een State Park, want die zijn ondanks de shutdown wel gewoon open. Daarna hebben we een bezoekje gebracht aan het museum van de Lost City. Hier kreeg je info over de oorspronkelijke bewoners van de streek (d'indianen dus).

's Avonds inpakken en afscheid genomen van Henk en Natasja want vanmorgen om 5.30 uur ging de wekker alweer. Onze vlucht vertrekt om 9.00 uur en zaterdagochtend rond half 9 landen we als het goed is weer op Schiphol en is het voorbij deze mooie zomer :'(

• 11 Oktober 2013 - 17:04

Barbara:

Goeie reis terug!

• 12 Oktober 2013 - 02:38

Paola:

Awww... wat gaat het toch snel! Goeie reis en welkom thuis (poes blij!).

;-)

• 12 Oktober 2013 - 11:51

Frank:

Welkom terug, wij hebben nederland voor jullie bewaakt. goed gelukt. wel regenpakken klaar leggen.
    o,ja doe ook maar handschoenen en bontmuts.