Back in Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu Back in Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu

Back in Vegas

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Chaos

08 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Donderdagochtend zijn we weer terug in Las Vegas gekomen. Nadat we ingecheckt waren in het Plaza Hotel op Main Street zijn we naar de Golden Nugget gelopen om onze party pass voor het Bike Fest op te halen. We hebben gelijk de pasjes voor Henk en Natasja meegenomen. Voorts kregen we voor iedereen een voucher om een gratis T-shirt van het Bike Fest uit te zoeken. 's Middags naar de Premium Outlets North gegaan om wat te shoppen en 's avonds naar het vliegveld om Henk en Natasja op te pikken.

Vrijdag naar het Cashman Center waar de beurs was. Hier kon je dus mooie motoren bekijken en allemaal spullen kopen voor je motor, kleding, patches voor je leren motorjack etc. 's Avonds een rondje over Fremont Street en hier en daar een casino in om wat te gokken.

Zaterdag weer ff terug naar de beurs en 's middags zijn Jaap en ik naar het Mob Museum geweest. Hier kregen we de geschiedenis van de maffia in Amerika te zien. 's Avonds was daar ook het concert van Foghat en van de Blues Oyster Cult. We zijn niet lang gebleven en weer terug naar Fremont Street gegaan. Daar speelde een prima bandje, Arena genaamd. Zij speelden diverse rocknummers van o.a. AC/DC, Metallica en Aerosmith. Ook was er de trekking om kans te maken op een custom made motorbike. Helaas, niets gewonnen.

Zondagochtend is Jaap nog ff terug naar de beurs gegaan om wat patches op zijn net aangeschafte leren motorcycle vest (eentje zonder mouwen dus) te laten zetten. 's Middags zijn we gaan shoppen bij o.a. Marshalls en daarna naar de grootste outdoor winkel die ik gezien heb, Bass Pro, geweest. En 's avonds, je raadt het al, weer ff naar Fremont Street.

Maandag was het shopdag, dit keer in de Premiums Outlet South. Eind van de middag de natuur in richting Red Rock Canyon. Maar ja, dit is geen State Park maar een National Park en dus i.v.m. de shutdown gesloten. En uiteraard weer naar Fremont Street, waar i.v.m. het aankomende Halloween een band, Frank and the Steins, optrad. Zij wisten een goeie show neer te zetten.

Morgen checken we uit dit hotel om daarna in te checken bij het Luxor Hotel waar we de laatste drie dagen in wat meer luxe door zullen brengen.

• 08 Oktober 2013 - 09:46

Mireille:

Wat een leven. Gokken shoppen show. Leuk hoor aallemaal. Nig effe genieten van de laatste paar dagen.