San Diego & Yuma - Reisverslag uit Yuma, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu San Diego & Yuma - Reisverslag uit Yuma, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu

San Diego & Yuma

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Chaos

29 September 2013 | Verenigde Staten, Yuma

Woensdagochtend zijn we nog even naar Rodeo Drive gegaan om te zien waar de sterren hun kleding kopen. Leuke straat hoor, maar een tikkeltje boven ons budget zal ik maar zeggen. Daarna hebben we nog ff een rondje door Beverly Hills gereden waar we bij toeval stuitten op Greystone Park. Hier staat o.a. een groot landhuis van de familie Doheny. Die hadden blijkbaar ook wat centen te veel. 's Avonds hebben we overnacht in Costa Mesa, een van de vele voorsteden van Los Angeles.

Donderdagochtend zijn we via de kust langs Oceanside naar San Diego gereden. Eerst maar ff een rondje door de stad gereden, o.a. langs het Gaslight District (het oude centrum) en daarna door naar ons hotel. San Diego is verder niet zo'n hele bijzondere stad. Het is volgens mij voornamelijk bekend om zijn marinebasis, Sea World en de San Diego Zoo. Deze dierentuin hebben we dan ook op vrijdag bezocht. Hier hebben ze o.a. koala's en reuzenpanda's. Er stond alleen zo'n rij om de panda's te bezichtigen, dat we dat maar hebben overgeslagen. Ach, een paar jaar terug in de dierentuin van Bangkok hebben we ze ook al gezien, dus we weten een beetje hoe die beesten eruit zien.

Vandaag zijn we via de woestijn en langs de Mexicaanse grens naar Yuma gereden. Morgen zullen we hier Yuma Territorial Prison State Historic Park bezoeken. En daarna, meer naar het noorden, de Castle Dome Silver Mines. Ofwel ff terug in de tijd naar het eind van de 19e eeuw!

• 30 September 2013 - 09:53

Frank:

kom op jongens! panda,s overgeslagen omdat de familie even moet wachten!
    wel gemotiveert blijven mensen!
    ik zeg ,voor straf terug!