Columbia State Historic Park & Railtown 1897 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu Columbia State Historic Park & Railtown 1897 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu

Columbia State Historic Park & Railtown 1897

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Chaos

10 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gisteren hebben we een historisch dagje gehad.

Eerst zijn we naar Columbia State Historic Park geweest. Dit stadje bevat de grootste collectie gebouwen uit de goldrush van eind 19e eeuw.

Daarna zijn we naar Railtown 1897 gereden. Hier huist het hoofdkwartier van de Sierra Railway. Hier werd destijds met de trein tussen Oakdale en Jackson gereden. Halverwege de 20e eeuw werden hier tientallen Hollywood-films opgenomen, zoals Back to the future III en Unforgiven.

Vandaag zijn we via Red Rock Canyon naar Barstow gereden. Alwaar we weer lekker hebben geshopt. Een mens moet toch iets met zijn geld en vrije tijd!

Morgen gaan we via de Mojave Dessert weer terug naar Las Vegas. Nog ff twee dagen gokken en dan weer terug naar huis.

• 10 September 2009 - 16:21

Barbara:

zeg.... is dat nou een rechtzaal, die 4de foto.... een heeeel kleintje??

Geniet nog even lekker van de laatste dagen van jullie vakantie en tot volgende week!

• 10 September 2009 - 16:42

Paola:

Echt gaaf! Zie je Barbara al zitten in haar zijden toga hehehe!
    Doe mij het winkeltje maar, poepgezellig. Mooie foto's hoor. Foto's maken van de fotograaf is mijn hobby dacht ik altijd. Zal wel weer een genenkwestie zijn ;-)
    Liefs en geniet er nog ff van. Oh... en verdien je geld ook nog even terug, wel zo praktisch!!!

• 11 September 2009 - 08:21

Frank:

ik kan mijn een Barstow herineren van een reis in 1989. is dit de zelfde?

• 11 September 2009 - 09:22

Alan En Mireille:

Gisteren hebben wij een historische dag gehad.
    Geslapen in een tent.... en zelf gekookt.

Jullie nog een paar fijne dagen, groetjes uit de rimboe.