Redwood NP & Sacramento - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu Redwood NP & Sacramento - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu

Redwood NP & Sacramento

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Chaos

08 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zondag zijn we via de kust naar Crescent City gereden. Aangezien de kust van Californië aan de Pacific Ocean ligt, is de zee daar een stuk ruiger dan aan de kust van Scheveningen. 't Is dat ik niet kan surfen, maar anders... Ik heb een filmpje geplaatst!

Op de terugweg zijn we door Redwood State and National Parks gereden. Dit park heeft enkele van de grootste Sequoia-bomen van de wereld. Sequoia's kunnen ruim 1000 jaar en ruim 100 meter hoog worden.

's Avonds hebben we echt Amerikaans gegeten: Bij de McDonald's! Jawel, onze terugrit naar ons motel heb ik gefilmd. Dit ritje duurde toch bijna een minuut! Amerikaanser kan niet.

Vandaag zijn we naar Sacramento gereden, de hoofdstad van de staat Californië. In het State Capitol zetelt de gouverneur van Californië. We hebben nog gezwaaid maar der Schwarz zwaaide niet terug. Waarschijnlijk omdat het vandaag Labour Day is, en een groot deel van Amerika een vrije dag heeft.

Morgen rijden we richting Fresno of Bakersfield. Dat besluiten we zodra het tijd is om een motel te zoeken.

• 08 September 2009 - 07:10

PI:

Leuk filmpje van de autorit! Maar WAAROM waren jullie eigenlijk met de auto gegaan?

• 08 September 2009 - 10:39

Paola:

En dat kleine stukje viel niet te lopen??? Jullie veramerikaansen helemaal ;-) Maar wat echt belangrijk is: was het lekkerder dan hier???

• 11 September 2009 - 08:16

Frank:

wat knap!! Dat jullie zo snel intregeren in de amerikaanse samenleving!