Lake Tahoe & Redding - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu Lake Tahoe & Redding - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu

Lake Tahoe & Redding

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chaos

04 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ondanks dat ik mij zorgen maak over sommige huwelijken (Frank?), hebben wij toch besloten onze reis te vervolgen.

Gisteren hebben we een rondje om Lake Tahoe gereden. Dit is een heel mooi gebied met verschillende mogelijkheden om een leuk rondje te wandelen. Zeker een aanrader als je het gokken een beetje zat bent.

Alhoewel. Gisteravond had Jaap aardig de slag te pakken! Kijk maar naar zijn filmpje.

Vandaag zijn we van Reno naar Redding in Californië gereden. Langs de weg zie je regelmatig de waarschuwing dat de kans op brand "very high" is. Het is hier dan ook Bloody Hot! Het was een lange maar hele mooie rit. Ik heb onderweg een aantal foto's gemaakt zodat jullie ook eventjes kunnen mee genieten van de omgeving.

Morgen staat Lassen Volcanic National Park op het programma. Ook dan verwachten Jaap en ik veel foto's te kunnen schieten. Maar dat zien jullie van het weekend wel weer!