Las Vegas & Austin - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu Las Vegas & Austin - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu

Las Vegas & Austin

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chaos

01 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zaterdag kwamen we redelijk brak in Las Vegas aan. Zowel Jaap als ik vonden de vlucht niet echt prettig. We hadden niet veel last van turbulentie, maar we waren alletwee een tikkeltje misselijk. Maar goed, dat hebben we in ieder geval weer overleefd.

We zijn toen gelijk onze auto op gaan halen, een Dodge Charger. De auto heeft een mooie blauwe kleur en rijdt heerlijk. Met onze bolide zijn we via de Strip zo naar ons hotel aan Flamingo Road gereden, het Tuscany Hotel.

Zondagochtend waren we uiteraard om 4 uur ons bed al uit aangezien onze biologische klok zei dat het lunchtijd was. Hebben toen een rondje door Vegas gereden en om half 7 zijn we nog ff ons bedje ingedoken.

Uurtje of 9 waren we er weer uit en zijn we richting de Outlet Stores gegaan. Daar hebben we ons nog redelijk ingehouden, een paar shirtjes en truitjes gekocht. Misschien op onze laatste dag nog een rondje, als onze portemonnee het toelaat.

Vandaag zijn we om 8 uur vertrokken. Zijn via de Extraterrestrial Highway richting het geweldige plaatsje Austin gereden. Sommigen zullen Austin in Texas kennen. Die stad is zeker 1.000x groter dan Austin Nevada. We hebben een gribus motel gevonden waar we zullen overnachten. Er is 1 toko waar we straks een hapje kunnen eten. En nu maar hopen dat we morgen nog in staat zijn om verder te rijden naar Reno. Daar gaat onze verdere reis in ieder geval naartoe!

• 01 September 2009 - 15:06

Paola:

Awww... net een plaatje voor een boek van Stephen King!
    Fabio en family zijn om half 5 vertrokken: "Zitten bij de gate, alles geregeld, here we go! Gr Fab."
    Yep... there they go :-(

Ziek, zwak en misselijk weer over?
    Lees jullie weer! Liefs xxx

• 01 September 2009 - 15:08

Oma Ida, Via Paola:

Groeten, veel plezier en lieve groeten! OmIda

• 01 September 2009 - 16:29

Barbara:

Die auto.... echt wat voor Jaap hahahaha.

Veel plezier!