Dagen 3 en 4 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu Dagen 3 en 4 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu

Dagen 3 en 4

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Chaos

12 Juni 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

En we zitten inmiddels alweer over de helft van ons stedentripje!

Vrijdagochtend hebben we een minibezoek gebracht aan Little Italy en Chinatown. Aangezien we daar errug vroeg waren (leuk hoor, jetlag) was er nog niet veel volk op straat zodat er nog niet veel te zien en te doen was. Vervolgens hebben we besloten om naar het Empire State Building af te reizen.

Als eerste met de lift naar de 86e etage voor een spectaculair uitzicht over Manhattan om dit daarna dunnetjes over te doen op de 102e etage.

's Middags naar Rockefeller Center geweest via 5th Ave en Park Ave. Tevens St. Patricks Cathedral bezocht.

Eind van de middag een wandeling door Central Park gemaakt om vervolgens op Times Square bij Maison te eten.

Vandaag zijn we naar Macy's gegaan om te shoppen en 's middags zijn we wederom naar Central Park gegaan en hebben daar Strawberry Fields bezocht.

's Avonds hebben we bij ons hotel in de buurt bij Henry's gegeten en als toetje heeft Nadine een ijsje bij Ben & Jerry's gehaald.

Morgen ons laatste dagje alweer en dan staat een bezoek aan het Museum of Natural History op het programma.

• 12 Juni 2011 - 04:13

André:

Ziet er niet verkeerd uit. Leuk gevarieerd programma. De zien de foto's (en de afschrijvingen) wel tegemoet.

• 12 Juni 2011 - 15:58

Paola:

Time flies... Morgen alweer een nieuwe jetlag... het leven dat is één groot feest ;-) Nou ja, als het tussendoor maar genieten geblazen is! Maak er nog een mooi daggie van Golden Girls!