And now, the end is near - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu And now, the end is near - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu

And now, the end is near

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chaos

08 Juli 2008 | Verenigde Staten, Denver

Helaas, het is alweer onze laatste dag in Amerika. Vanmorgen hebben we onze camper ingeleverd en vanmiddag zijn we naar Downtown Denver gegaan.

We hebben daar een beetje rondgewandeld toen we opeens voor een chocolaterie een groep mensen zagen staan. Toen viel ons op dat voor de deur een aantal in het zwart geklede mannen stonden en binnen een filmploeg. Wij aan de omstanders vragen wie er dan wel niet binnen stond. Ene John, John Edwards geloofde die jongen. He is running for president. Oh, John McCain bedoel je. Ja, dat kan wel. Wij buitenlanders weten meer van de Amerikaanse politiek dan die Amerikanen zelf. Enfin, Hendrine drong naar voren en heeft die McCain dus een handje geschud. Dus mensen, let op, die rechterhand van Hendrine is sindsdien niet meer gewassen!

's Middags hebben we een filmpje gepakt, de laatste Indiana Jones. En 's avonds hebben we ergens een hapje gegeten. Nu zitten we weer in het hotel. Morgen worden we iets voor half negen opgehaald en dan zit het er echt op. Alleen de terugreis nog en dan zullen we weer aan het gewone leven moeten deelnemen.

• 08 Juli 2008 - 05:13

Paola:

Ik zat even terug te lezen, dus mijn reactie staat bij het vorige topic! Ik hoopte eigenlijk dat het John Travolta was geweest... kijk, dan hebben we het ergens over!
    ;-) Ciao!

• 08 Juli 2008 - 06:00

Fred Miranda En Kids:

Het zit erop (zucht). 't Zal wel weer even wennen zijn om deel te nemen aan het "gewone leven". Jullie hebben er in iedergeval een fantastische vakantie opzitten. Leuk dat we mee konden kijken. Volgend jaar weer????

• 08 Juli 2008 - 16:38

Barbara:

wow: John McCain himself. Maar wie is die barbiepop in die groene jurk die achter hem loopt? Brrrrr

Goede reis - als ik dit intik zitten jullie al in de lucht, want een kwartier geleden kreeg ik een sms dat jullie binnen 5 minuten zouden vliegen - en tot snel. Enneh..... sterkte voor diegene(n) die al dan niet met jetlag moet(en) werken donderdag....