South Dakota - Reisverslag uit Interior, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu South Dakota - Reisverslag uit Interior, Verenigde Staten van Chaos Travel - WaarBenJij.nu

South Dakota

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chaos

29 Juni 2008 | Verenigde Staten, Interior

Het heeft ff geduurd, maar in State Parks is geen internet.

Vorige week zondag zei ik nog dat we richting Sheridan zouden gaan. Dat hebben we gedaan en we zijn gelijk weer doorgereden. Sheridan stelt niet zo veel voor.

Afgelopen week hebben wij doorgebracht in Big Horn National Forrest. Big Horns zijn schapen met enorme gedraaide hoorns op hun hoofd. 's Avonds heerlijk bbq-en met zalm, garnalen en (jawel Alan!) Angus steak burgers!

Verder hebben we Deadwood bezocht, waar in 1876 Wild Bill voor Saloon no. 10 werd doodgeschoten. En we zijn bij Devil's Tower geweest. Hier hebben wij een wandeling omheen gemaakt.

Donderdag zijn we bij Mt. Rushmore Memorial geweest. Hetgeen zeer Amerikaans en patriotisch aandoet. Maar als je dan toch in die hoek van South Dakota zit, moet je er wel langs.

Vandaag zijn we bij Grazy Horse Memorial geweest. De aanvang van dit beeldhouwwerk is in 1948 begonnen en zoals ik het inschat, gaat dat nog wel 100 jaar duren eer het afgerond is. Vervolgens hebben wij paard gereden. Jawel, voor de 2e keer in mijn leven op een knol gezeten!

Vanavond overnachten we bij Badlands National Park en morgen zullen wij onze reis vervolgen. Waarheen? We hebben werkelijk geen flauw idee. We zien wel.

• 29 Juni 2008 - 02:18

Paola:

Half 5 in de morgen hier: net terug van het bruilofsfeest. Ja ja, die Brabo-nachten zijn lang! Wat een prachtige foto's, helemaal TOP! Zo'n reis zou ik ook wel eens willen maken. Ik lees jullie weer... geweldig leuk deze site.
    Liefs!

• 29 Juni 2008 - 02:19

Paola:

BruilofTsfeest mag ook wel... ;-) Blame it on the Chianti! Hehehe

• 29 Juni 2008 - 08:15

Fred Miranda En Kids:

Wauw...t'is echt super mooi waar jullie zijn. Enne complimentjes voor Frank, dat paardrijden doet'ie goed!!!Gaaaf die foto van die schapen....daar zijn we helemaal fan van.
    Groetjessssssssss

• 29 Juni 2008 - 08:18

Barbara:

Jaap op een paard.... dat arme beest hahahaha.

Foto´s zien er super uit. Helemaal gaaf. Heel veel plezier nog daar. Wij houden de maatschappij hier wel draaiende

• 29 Juni 2008 - 09:17

Natas:

hoi jullie, ik ben gewoon zo jalours, ik wil mee, ik wil er ook zijn, ik meld me wel ziek ofzo.... Mooie foto's en een vreselijk gave plek om te overnachten...

• 29 Juni 2008 - 09:59

Wendy & Aries:

Wat onwijs leuk om zo jullie vakantieverslag bij te houden, enne wij willen meer filmpjes hahahaha jaap op een paard, had ik wel willen zien. Luitjes geniet lekker daar aan de andere kant van de oceaan en kus en knuffs en handjes van ons

• 29 Juni 2008 - 14:21

Marian En De Rest:

hehe, ons geduld wordt wel op de proef gesteld! Ontzettend leuk om dan weer iets van jullie te lezen,zien en horen! Eerlijk gezegd zijn we wel een beetje jaloers op jullie. Maar we volgen jullie gewoon. Ga zo door en wij genieten met jullie mee! veel plezier, groetjes en tot later!

• 29 Juni 2008 - 17:04

Mireille En Alan:

hé luitjes. Gaaf hoor allemaal. Het is dat er foto's van zijn anders geloof je toch niet dat sommige personen op een paard hebben gezeten. Nog een fijne vakantie, wij gaan er ook van tussen. Tot laterrrrr

• 29 Juni 2008 - 19:16

Iris:

heey iedereen ziet er naar uit dat julie daar mooi weer hebben. Wat eem mooie omgeving daar zeg. De tijd zal er wel snel gaan. nog veel plezier groetjes iris